ÚVOD
Organizace
Čím se zabýváme
Volná pracovní místa

Volná pracovní místa

Volné pracovní pozice:

I. Pracovní poměr

  1. Referent silniční kontroly pro pracoviště - Plzeň, Liberec, Ústí nad Labem
  2. Personalista/Personalistka

Referent silniční kontroly pro pracoviště:

 

Plzeň

Liberec

Ústí nad Labem

 

Hledáme vhodné kandidáty/ky na pracovní pozici Referent silniční kontroly.

Centrum služeb pro silniční dopravu, státní příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy ČR, krom jiných činností provozuje expertní tým specialistů na problematiku praktické realizace silničních kontrol, jimiž jsou prováděny kontrolní úkony v silniční dopravě, zajišťující výkon státního odborného dozoru v silniční dopravě ve smyslu ustanovení zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě. Jejich specializací, kromě výše zmíněného zákona, je dále i expertní působení v oblasti nízkorychlostního kontrolního vážení vozidel v silničním provozu, kontrola dodržování podmínek pro přepravu živých zvířat, expertní podpora orgánů PČR při provádění technických silničních kontrol vozidel v reálném čase a místě, kontrola správného zajištění a upevnění přepravovaného nákladu a řada dalších souvisejících věcí.

Pracovní pozice je více než vhodná pro čerstvé absolventy VŠ. Nové kolegy zaškolíme. Výhodou je ta skutečnost, že zájemci svojí prací získají praktické zkušenosti a dovednosti, které nelze získat v rámci běžného studia na žádném jiném pracovišti a které lze případně uplatnit i v rámci svého karierního postupu na řadě dalších pracovních pozic v oblasti zabývající se silniční dopravou.

 

Obsah pracovní náplně:

  • expertní a kontrolní činnost při provádění silničních kontrol nákladních a užitkových vozidel v silničním provozu, vozidel hromadné přepravy osob a podpora výkonu státního odborného dozoru v silniční dopravě;
  • práce v terénu - v plně vybavených mobilních úřadovnách, t.č. na podvozku vozidel M-B Sprinter;
  • praktická realizace nízkorychlostního kontrolního vážení silničních vozidel v provozu, kontrola dodržování podmínek přepravy nebezpečných věcí ve smyslu Dohody ADR; dodržování podmínek pro přepravu rychle zkazitelného zboží a živých zvířat, kontrola dodržování platné sociální legislativy v silniční dopravě, silniční kontroly technického stavu vozidel, kontroly správného upevnění a zajištění nákladu, atd.;
  • práce ve dvoučlenných týmech.

 

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské vzdělání a vzdělání technického směru výhodou;
  • řidičské oprávnění minimálně v rozsahu skupiny B;
  • znalost problematiky silniční dopravy (nařízení ES 561/2006; AETR, ADR, zák. č. 111/94 Sb., zák. č. 13/1997 Sb., atd.) – výhodou pro práci v mobilních jednotkách;
  • znalost práce na PC;
  • dobrý písemný i ústní projev;
  • schopnost jednání s lidmi;
  • flexibilita, pečlivost, odpovědnost a samostatnost;
  • znalost anglického nebo německého jazyka výhodou.

 

Nabízíme:

  • platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.(10. PT);
  • nerovnoměrné rozvržení pracovní doby v jednosměnném provozu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • motivační platové osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené v kalendářním roce;
  • další výhody v rámci sociálního programu
  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, po osvědčení pracovníka lze změnit na dobu neurčitou;
  • zajímavou, nestereotypní práci;
  • aktivní zapojení do mezinárodní spolupráce s kontrolními složkami sousedních států;
  • nástup dle dohody.

 

V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
mobil: +420 602 133 296

   


 

Personalista/Personalistka

Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „CSPSD“) je středně velká státní příspěvková organizace, která je zřízená Ministerstvem dopravy. CSPSD je klíčovou organizací, která zajišťuje odbornou a administrativní podporu v oblasti silniční dopravy v České republice. Jejím hlavním posláním je přispívat k bezpečnosti, efektivitě a modernizaci silniční dopravy a poskytovat služby jak státní správě, tak dopravním subjektů.  Máme sídlo a kanceláře přímo v budově MD v centru Prahy v blízkosti stanice metra Florenc a náměstí Republiky, ale naši zaměstnanci působí po celé České republice.

I když jsme státní příspěvkovou organizací, tak se můžeme popsat jako dynamická, moderní a flexibilní organizace. Naše práce je zajímavá, rozmanitá a dotýká se mnoha činností zajišťovaných státem v oblasti dopravy, se kterými jste se možná osobně setkali. Hlavní činnost, kterou jako organizace vykonáváme je státní odborný dozor v silniční dopravě zaměřený na nákladní dopravu a dálkové autobusy. V agendě také máme oddělení, které distribuuje řidičské průkazy a profesní průkazy.

Hledáte smysluplnou práci, kde můžete uplatnit své zkušenosti v oblasti personalistiky a zároveň se podílet na rozvoji klíčové organizace s celostátní působností?

Centrum služeb pro silniční dopravu rozšiřuje svůj tým a hledá talentovaného a motivovaného personalistu, který se nebojí výzev, umí pracovat s lidmi a dokáže přinášet inovativní řešení v oblasti řízení lidských zdrojů. Pokud vás baví práce s lidmi, orientujete se v pracovním právu, máte organizační talent a smysl pro detail, rádi vás přivítáme mezi nás!

Jaká bude tvoje náplň práce?

·         Metodické řízení a koordinace programů a organizace v oblastech personalistiky, odměňování, vzdělávání a systemizaci v rámci organizace s celostátní působností;

·         Komplexní vedení personální agendy, tj. nábor, přijímání a výstupy zaměstnanců, vedení osobních spisů a zpracování pracovněprávních personálních dokumentů;

·         Návrh a úprava vnitřních směrnic v souladu s pracovněprávními předpisy;

·         Motivace a hodnocení zaměstnanců, tj. zajišťování rozvoje, vzdělávání a odměňování zaměstnanců;

·         Evidence a organizace pravidelných prohlídek, školení BOZP a PO;

·         Kontrola mzdových údajů, aktualizace přístupů do IS a zpracování statistických výkazů a další.

Co od vás očekáváme?

·         Minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,

·         Praxe v oblasti řízení lidských zdrojů, zkušenost se systemizací a organizací procesů výhodou nikoliv podmínkou, znalost zákoníku práce a základní znalost služebního zákona

·         Výbornou znalost práce s PC – zejména MS Office,

·         Schopnost samostatné práce a analytického myšlení,

·         Ochotu učit se novým věcem,

·         Organizační schopnosti a komunikační dovednosti,

·         Praxe na obdobné pozici výhodou, ne podmínkou,

·         Pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti a smysl pro detail,

·         Schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů.

·         Aktivní řidič a ochota cestovat.

Co Vám za to všechno nabídneme my?

·         Práci v zajímavé oblasti státní správy;

·         Práci v mladém kolektivu v centru Prahy;

·         Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou;

·         Pružné rozvržení pracovní doby;

·         Platové zařazení do 11. platové třídy, platový tarif bude stanoven na základě dosažené praxe a vzdělání plus příslušné osobní ohodnocení;

·         5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna;

·         Stravenkový paušál;

·         Zajištění Multisport karty;

·         Příspěvky na penzijní připojištění nebo cafeterie ve formě poukázek;

·         Možnost dalšího odborného vzdělávání a osobního rozvoje;

·         Po zapracování částečná možnost práce „z domova“;

Možný termín nástupu: dle dohody.

Jestliže jste si po přečtení předchozí textu řekl/-a „to by mohlo být zajímavé a bavilo by mě to“, pak neváhejte se nám ozvat, abychom se o sobě navzájem dozvěděli více.

Odpovíme určitě každému.

Kontakt:

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1

Kamila Kohoutová, mzdová účetní

e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz

mobil: +420 602 133 296

 

A na závěr, jak ukládá legislativa poučení:

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které organizace zpracovala,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

PRO PARTNERY A ZAMĚSTNANCE

Ocenění Spolehlivá firma

NEJČTENĚJŠÍ ZPRÁVY

Převod činností z CSPSD na CENDIS, s.p. od 1. 1. 2025

Od 1. ledna 2025 došlo ke změně v distribuci zboží a poskytování některých služeb pro STK, SME a…

Poslední objednávka cvičných karet do tachografu

Vzhledem k plánovanému zániku Centra služeb pro silniční dopravu ke dni 30. 6. 2025 vyhlašujeme…

ADR 2025

Dohoda ADR prochází pravidelnými dvouletými aktualizacemi. Se začátkem roku 2025 přichází…

Opravdu je prodloužen termín pro výměnu tachografů?

Ne, není! Ačkoliv odklad uvádějí některé zájmové organizace jako jistou věc, rozhodně se dopravcům…