ÚVOD
Organizace
Čím se zabýváme
Volná pracovní místa

Volná pracovní místa

Volné pracovní pozice:

I. Pracovní poměr

  1. Referent silniční kontroly pro pracoviště - Praha, Liberec, Ústí nad Labem, Plzeň, Brno
  2. Referent/ka veřejných zakázek
  3. Samostatná finanční účetní - Praha 1

Referent silniční kontroly pro pracoviště:

 

Praha

Liberec

Ústí nad Labem

Plzeň

Brno

 

Hledáme vhodné kandidáty/ky na pracovní pozici Referent silniční kontroly.

Centrum služeb pro silniční dopravu, státní příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy ČR, krom jiných činností provozuje expertní tým specialistů na problematiku praktické realizace silničních kontrol, jimiž jsou prováděny kontrolní úkony v silniční dopravě, zajišťující výkon státního odborného dozoru v silniční dopravě ve smyslu ustanovení zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě. Jejich specializací, kromě výše zmíněného zákona, je dále i expertní působení v oblasti nízkorychlostního kontrolního vážení vozidel v silničním provozu, kontrola dodržování podmínek pro přepravu živých zvířat, expertní podpora orgánů PČR při provádění technických silničních kontrol vozidel v reálném čase a místě, kontrola správného zajištění a upevnění přepravovaného nákladu a řada dalších souvisejících věcí.

Pracovní pozice je více než vhodná pro čerstvé absolventy VŠ. Nové kolegy zaškolíme. Výhodou je ta skutečnost, že zájemci svojí prací získají praktické zkušenosti a dovednosti, které nelze získat v rámci běžného studia na žádném jiném pracovišti a které lze případně uplatnit i v rámci svého karierního postupu na řadě dalších pracovních pozic v oblasti zabývající se silniční dopravou.

 

Obsah pracovní náplně:

  • expertní a kontrolní činnost při provádění silničních kontrol nákladních a užitkových vozidel v silničním provozu, vozidel hromadné přepravy osob a podpora výkonu státního odborného dozoru v silniční dopravě;
  • práce v terénu - v plně vybavených mobilních úřadovnách, t.č. na podvozku vozidel M-B Sprinter;
  • praktická realizace nízkorychlostního kontrolního vážení silničních vozidel v provozu, kontrola dodržování podmínek přepravy nebezpečných věcí ve smyslu Dohody ADR; dodržování podmínek pro přepravu rychle zkazitelného zboží a živých zvířat, kontrola dodržování platné sociální legislativy v silniční dopravě, silniční kontroly technického stavu vozidel, kontroly správného upevnění a zajištění nákladu, atd.;
  • práce ve dvoučlenných týmech.

 

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské vzdělání a vzdělání technického směru výhodou;
  • řidičské oprávnění minimálně v rozsahu skupiny B;
  • znalost problematiky silniční dopravy (nařízení ES 561/2006; AETR, ADR, zák. č. 111/94 Sb., zák. č. 13/1997 Sb., atd.) – výhodou pro práci v mobilních jednotkách;
  • znalost práce na PC;
  • dobrý písemný i ústní projev;
  • schopnost jednání s lidmi;
  • flexibilita, pečlivost, odpovědnost a samostatnost;
  • znalost anglického nebo německého jazyka výhodou.

 

Nabízíme:

  • platové zařazení podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb.(10. PT);
  • nerovnoměrné rozvržení pracovní doby v jednosměnném provozu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • motivační platové osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené v kalendářním roce;
  • další výhody v rámci sociálního programu
  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, po osvědčení pracovníka lze změnit na dobu neurčitou;
  • zajímavou, nestereotypní práci;
  • aktivní zapojení do mezinárodní spolupráce s kontrolními složkami sousedních států;
  • nástup dle dohody.

 

V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
mobil: +420 602 133 296

   


 

Referent/ka veřejných zakázek

 

Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „CSPSD“) je středně velká státní příspěvková organizace, která je zřízená Ministerstvem dopravy. Máme sídlo a kanceláře přímo v centru Prahy v blízkosti stanice metra Florenc a náměstí Republiky, ale působíme po celé České republice.

I když jsme státní příspěvkovou organizací, tak se můžeme popsat jako dynamická, moderní a flexibilní organizace. Naše práce je zajímavá, rozmanitá a dotýká se mnoha činností zajišťovaných státem v oblasti dopravy, se kterými jste se možná osobně setkali. Provádíme například kontroly kamionů, realizujeme školení pro obce s rozšířenou působností i pro soukromou sféru, zajišťujeme distribuci řidičských průkazů a registračních značek, provozujeme dvě stanice technické kontroly a děláme další zajímavé činnosti s dopravou související.

Z důvodu rozšíření našeho týmu hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici referent / referentka veřejných zakázek, který/á se zajímá o dění okolo veřejných zakázek a má chuť se v nich dále vzdělávat.

Jaká bude Tvoje náplň práce?

  • příprava a administrace veřejných zakázek podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších právních předpisů,
  • komunikace s žadatelem, uveřejňování veřejných zakázek ve Věstníku veřejných zakázek a na elektronickém profilu zadavatele, komunikace s účastníky zadávacího řízení, příprava a vedení jednání komise, příprava návrhů rozhodnutí zadavatele, kontrola a dodržování zákonné lhůty,
  • příprava podkladů pro uzavření předmětných smluv,
  • vedení a uchovávání příslušné dokumentace v elektronickém spisovém systému,
  • spolupráce s odborným poradcem na přípravě veřejných zakázek.

Co od Tebe očekáváme?

  • ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání právního, ekonomického nebo technického směru,
  • schopnost orientovat se v legislativě a znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších právních předpisů,
  • praxe na obdobné pozici, alespoň 1 rok,
  • výbornou znalost práce s PC – zejména MS Office,
  • spolehlivost a samostatnost,
  • ochotu učit se novým věcem,
  • organizační schopnosti a komunikační dovednosti,

Co Ti za to všechno nabídneme my?

  • Práci v mladém kolektivu v centru Prahy;
  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou;
  • Pružné rozvržení pracovní doby;
  • Platové zařazení do 12. platové třídy, platový tarif bude stanoven na základě Tvé dosažené praxe a vzdělání až do výše 40 120 Kč, plus příslušné osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna;
  • Stravenkový paušál;
  • Zajištění Multisport karty;
  • Příspěvky na penzijní připojištění nebo cafeterie ve formě poukázek;
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání a osobního rozvoje;
  • Po zapracování možnost práce „z domova“;

 

Nástup možný ihned nebo dohodou.

Jestli jsi se našel/a v řádcích výše nebo Vás zaujala nabídka, neváhej se nám ozvat, abychom se o sobě navzájem dozvěděli více.

Kontakt:

Centrum služeb pro silniční dopravu

nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1

Kamila Kohoutová, personalistka

e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz

mobil: +420 602 133 296

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

A na závěr jak ukládá legislativa poučení:

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které organizace zpracovala,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 


 

 

Samostatná finanční účetní - Praha 1

 

Náplň práce:

  • kontrola a účtování přijatých faktur
  • evidence majetku ve spolupráci se specialistou na agendu majetku
  • příprava platebních příkazů  
  • účtování bankovních výpisů  
  • zpracování cestovních příkazů
  • účtování hotovostních vyúčtování zaměstnanců

 Požadované znalosti a dovednosti:  

  • SŠ/VŠ vzdělání 
  • praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky 
  • mírně pokročilá znalost Excelu   
  • praxe ve veřejné správ výhodou   
  • ochota učit se nové věci

Nabízíme:   

  • platové zařazení do 11. platové třídy, platový tarif bude stanoven na základě Vaší dosažené praxe a vzdělání, plus příslušný osobní příplatek
  • příspěvek zaměstnavatele na stravování  
  • dovolená 5 týdnů
  • indispoziční volno 5 dnů   
  • příspěvek na produkty stáří (penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, atd.)   
  • pružná pracovní doba   
  • příjemné pracovní prostředí   
  • práce v centru města   
  • nástup ideálně od 1. ledna 2025

 

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

 

Kontakt:

Kamila Kohoutová

personalistka - finanční účetní

Centrum služeb pro silniční dopravu
nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 PRAHA 1
e-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
mobil: +420 602 133 296

PRO PARTNERY A ZAMĚSTNANCE

Ocenění Spolehlivá firma

NEJČTENĚJŠÍ ZPRÁVY

15 zemí spojilo síly proti manipulacím s tachografy!

15 zemí spojilo síly proti manipulacím s tachografy!V říjnu se Hasselt v Belgii stal centrem…

ADR Cross border Enforcement – soustředěná kontrolní akce ADR v Belgii

V termínu od 22. do 24. října 2024 probíhala na dvou místech v Belgii, v Minderhout a v Turnhout,…

Proměnu na INSID bereme vážně

Přípravy na vznik Inspekce silniční dopravy již začaly. Nejde jen o změny řady zákonů a vyhlášek,…

V kurzu jsou softwarové manipulace

Tak, jak se kontrolorům postupně daří odhalovat různé druhy podvodů s tachografy, mění svou taktiku…